Friday, May 25, 2012

Cokelat Banyak-banyak

Salam fren....

Esok cuti skolah yeahooooooooooo.... ku telah menyakitkan pinggangku pada petang tadi kerana aku dapat bahagian menyediakan bahan2 utk dimasak bagi program motivasi tahun 6. itupon aku dah mengelat, sepatutnya jadualku pada hari Ahad, tetapi aku nak jumpa Mr suamiku secepat dan se on time yang mungkin, aku tukar giliran dengan cikgu lain..esok birthday mr suamiku. Happy birthday abang........
Syukur ada kakak2 cleaner tolong cuci ayam, kalau tidaaaaaaaak... mau aku menangis sambil cuci 30 ekor ayam.....

Dalam pada penat cam nak pengsan, kena ligat jugak kepala ku ini memikirkan apa nak diberi pada sepupu yang menerima tanda (tunang) anak dia.....
Dari nak buat kek sampailah kepada nak buat cekelat....
Nak masuk dalam paper cup, rasa cam dah biasa sangat....
Ligat kepala otak ku pikir camne nak bagi special.....sebab aku tak dapat nak hadir majlis dia pada petang esok.... pagi2 lagi ku dah cabut ke ibu negara.....

Lepas maghrib tadi, ku memulakan operasi....

Meh tengok hasilnya.....

Jambangan bunga cekelat

ada dua jambangan

geraaaaaaam ajek kan tengok.... dalam tu kosong aje, takde badam.....

Okeh, oleh kerana pinggangku dah menjerit-jerit sakit.... kek terpaksa dibatalkan.....
Baju belom kemas utk ke rumah kedua kami.....
Harta karun yang digunakan utk buat cekelat pon lom di cuci....
Ku penaaaaaaaaaat hukhukhuk......
Taip entry tak penat pulak eh hikhikhik.....

Another 300++ km perlu dilalui hari esok.....


 # salhasmidah cakap kek cekelat dia tak menjadi... emmmm... nantilah ku explain, lain kali eh ko buat lagi... anyway selamat bercuti ke Sabah.... enjoy ur trip....



0 comments: