Tuesday, May 28, 2013

Selemah-lemah iman...

As salam.....

Selemah-lemah iman, menegur dalam hati...

Kalau tegur kat blog tu kira kategori lemah jugak kan...

Aduuuuhai... terima kasih....

Memula aku terkesan juga.... tapi aku mampu tersenyum sekarang... terima kasih... manusia kan, banyak silapnya, Astargfirullah..

Alhamdulillah.

********************************************************************

Okeh.....

Cuti sekolah dah bermula....

Laptop masih juga tiada yang ok  untuk digunakan... sekarang ini guna en.suami punya...
Selama ini view kat hp sahaja... kadang2 view kadang2 tidak.... sehingga bersawang....

Nak beli baru??... emm, aku sekarang kedekot... berjimat cermat... berkira....
Cuma satu yang aku kurang berkira, utk emak, ayah, ibu.... yang lain2 semua aku dah kerat (cut)....

Fokus-fokus.....

Fokus utama ialah menyimpan....
Ke arah mana simpanan itu....
Bergantung kepada rezeki, mana yang datang dulu.....

Takpe la.. yang penting menyimpan....

Yang ku nampak, paling hampir ialah tanah dan rumah... in shaa Allah...
Ya Allah, permudahkanlah.... izinkanlah...
Downpayment dah diberi.... in shaa Allah....
Urusan agak lambat... tapi takpela, yang penting sama-sama orang islam dan orang kita.... orang kita lagi.. hehehehe... asbab.. asbab.. Alhamdulillah rezeki....

Sekian, wassalam






0 comments: