Tuesday, May 28, 2013

Terasa nak tutup

As Salam....

Emmm... lama kan biarkan berhabuk....

Masing2 ada pendapat dan pendirian....

Ye la... kita ni kan manusia....

Manusia yang banyak buat silap....

Tidak pernah mengaku diri ini semulia Aisyah dan sehebat Siti Khadijah....

Berusaha untuk memperbaiki diri.... iman kita bukan seperti para rasul yang senantiasa meningkat....

Aku terasa nak tutup lagi..... again???...

Aku terasa nak tutup blog lagi...

Aku terasa banyak dosa dari pahala yang dilakukan....

Mungkin sikit masa lagi....  biar ku berfikir lagi

**********************************


Aku petik kata2 nie...nie bukan aku yang tulis.. aku share...

Jangan malu nak berubah,
Biarlah orang nak cakap kita nie bajet alim ke ustazah ke...
Sekurang-kurangnya kita sedar kita nie banyak dosa dan makin lalai....
dan yang paling penting kita ada usaha nak berubah....



0 comments: