Thursday, July 5, 2012

Laris di Pasaran

Salam....

Alkisah tart comot tu....

Nak tau apa feedback dari teman yang memakannya

Komen 1 : melalui sms
Terima kasih byk2... Alhamdulillah....
Kuih Yana menjadi dan sedap...
Kalau ada kelapangan, k.yah nak order rm25.

ish3... kak yah nie cikgu ngaji aqilah. Aqilah yang nak bagi dia rasa... rupa2nya umi suka sgt2 kuih nie....
ish3... aku bukannya amik tempahan, kesian umi. Takpela, aku cakap dgn dia, kalau aku wat lagi, aku bagi dia lagi.....

Komen 2 : cikgu skolah (indian)
Tak kisah lah, hantu ke... ape ke... the taste is there.....

Komen 3 : cikgu skolah gak... (ustazah)
Kak, nak tempah 50 biji....

cikgu yang pakai h/bag coach tuuuu.... memula amik satu... pastu eh... aku amik lagi kak eh... hihihi..... dalam program diet dia tu....

Hok aloh.... dorang nie, aku suh tempah dengan cikgu yang lagi satu tu.. dorang kata tak sama....
ish3.... tart aku yang comot tu jugaaaak jadi pojaan...
Aku bukannya makan sgt tart tu.... dapat 110 bijik lebih kurang... mana la aku nak terabis....
maka aku wakafkan.... bagi umi, bagi si siti.. bawak gi skolah.... si aqilah yang sibuk2 nak makan tu, sebiji dua aje dia makan... aduuuuhai anak aku.... kalau cokelat pon sama... banyak2 yang aritu wat utk sepupu tu, sebijik aje dorang makan... ish3... kadang2 bagus dari segi tak lari bugdet aku nak bagi orang. Tapi cam pelik gak eh... budak2 nie, kalau banyak depan mata, dorang wat dunno aje ek.... kalau takde tu.. uuuumangaih, berebut!.

alkisah, tart tu bila dah masuk peti sejuk, rupa dia lagi lawa hahahaha..... pastu aku asingkan lah, yang mana anak pokok dengan anak pokok, yang mana daun kari dengan daun kari... yang mana hantu dengan hantu ler.... tu yang dorang kata, ok tak la comot sangat... padahaaaaaaaal kahkahkah...

Kalau datang angin aku nak wat, aku wat la.... time aku malas, takde kose aku nak wat.
utk amik tempahan, wat masa nie tidak ler.... mana la aku nak cekau masa... lain la kalau aku jenis yang rajin nak stay up sampai kul 2 pagi nak siapkan tempahan.
Nak keja lagi.... nak mengadap h/work anak lagi....
oh tidaaaaaaaaaaaaaak..... doa aje la banyak2, agar suami dimurahkan rezeki, aku tumpang sekaki heeee....
bukannya apa, nafkaaaaaaaah.... :)

orait.... tu saje nak bebel...
terima kasih pada cikgu yang mengajar wat tart nie....
tartnya menjadi pojaan ramai...

utk wat raya sok... entah aku wat ke tidak hihihihi....
takpela, aku yang mengikut nasihat emak... kalau nak makan, wat aje sekarang.... tak usah tunggu bulan puasa ke raya ke.... nak makan tu, makan aje.....

sekian, wassalam.



0 comments: