Tuesday, July 17, 2012

Lelaki itu...

Lelaki itu....

Saat ini ku amat merindui dia....

Kalau dia dato'... maka aku datin kan hehehehehe

Meh tengok sini.... 

Korang baca ler sendiri ya.... ada lagi beberapa sijil dan surat menyatakan dia suamiku adalah mayor kat Riverside, New York pada tahun 1996. 
Tapi tidak ler aku masukkan kat sini, sebab faktor2 privacy dan akta keselamatan kan...

Tapi itu kat new york la kan... kat malaysia lom dapat lagi.... 

Tahun 1996 tu... aku masih skolah kan.... emmmm, sudah tercatat jodoh itu di luh mahfuz. 
Semoga kata-kata "Ayang adalah hadiah terbaik buat abang"...sambil mencium tanganku.... 
Akan terus tercatat sehingga akhir hayat..... Amiiiin......

#################################################################

Now, every week kena follow up di hospital....
Doakan baby.... dan aku berada dalam keadaan yang sihat... semoga baby ini lahir ketika sudah cukup bulan nanti, semoga semuanya berjalan dengan baik.... masih jauh lagi perjalanan.... aku tidak mahu anak ini dilahirkan tidak cukup bulan.

Ya Allah, sihatkanlah dia yang ada di rahimku.... engkaulah yang menyembuhkan, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Amin....

Kadangkala aku kalah... ya aku tewas.... merasakan diri harus mengharungi semua ini.... dan air mata tidak terbendung lagi....

Kadangkala terasa terlalu lonely.... ya terlalu lonely....
Tatkala si dia bertungkus lumus mengejar kerjaya.... working hard for our family.....
Aku menanggung kesakitan sendirian.... apalah yang anak-anak kecil ini faham mengenai kesakitan ini...
Betullah kata2... kita tidak akan dapat semua.... dan apa yang kita pinta ini menuntut pengorbanan... 
Tatkala aku melepaskan dia pergi beralih kerja walau tanpa rela... maka aku harus terima takdir ini.


Sekian, wassalam.

0 comments: