Friday, September 30, 2011

Merajuk!

Seingat saya...duluuuu....saya tak pandai merajuk.....

Saya kurang amik hati mahupun jauh hati.....

Sekrang nie....saya memang dah terlalu pandai merajuk....

Hati saya dah jaaaaaaauuuuuuuuh sangat jaaaaaauuuuuuh....saya kecik ati sangat dan berjauh hati dengan orang yang pernah saya sayang sangat (pempuan eh...bukan kaum lagi satu).....tetapi semenjak peristiwa itu....saya telah menjauhkan diri, jauh dan terus jauh dari dia....



Hati saya menjeruk...ada unsur2 hasutan syaitan seperti sakit hati...jauh hati...entah, macam2 ada...sukar diungkapkan bila menjeruknya perasaan dengan kawan itu. 

Betapa pandainya saya merajuk sekarang ini....dengan emak pon saya merajuk taw! huuuu.....
Bukan merajuk tak bertegur sapa, tetapi merajuk sebab emak tukar langsir yang saya bertungkus lumus jahit dengan modal yang agak besar...dengan alasan dia tak berapa selesa dengan warna langsir tu....Biasanya emak akan pakai 2-3 tahun langsir yang sama, tetapi langsir yang saya jahit itu hanya bertahan setahun sahaja. Saya betul2 merajuk dan saya takmau lagi jahit langsir emak....huuuuu....sampai macam itu sekali kan saya merajuk sekarang nie....semakin teruk ke saya nie?? atau saya memang teruk!

Emak tau saya merajuk sebab kakak saya yang CNN tu ada bagitau....rasa nak cili gak mulut dia! tapi adik beradik kan....terpaksa lah mengampunkan....saya memang taknak mak tau tapi dia dah tau....
Masa raya aritu emak ada minta maaf....tapi siapalah saya nie sebagai anak nak mengatakan emak buat salah....tak layak! emak takde salah pape pon....cuma saya je yang over....emak tak salah apa pon, cuma saya je yang dah taknak jait lagi dah langsir umah emak huuuuuuu.....dahsyatkan!

Hati saya semakin keras sekarang ini.....so saya memang kuat jauh hati....

0 comments: