Sunday, October 2, 2011

tak sangka ada bakat!

Seumur hidup, rasanya ini memang kali pertama saya masuk pertandingan mewarna...

Dengan bayaran rm4.50, saya memeriahkan program mewarna anjuran utusan malaysia di sekolah saya pada minggu lepas.

Ada 1000 penyertaan murid dan lebih kurang 30 penyertaan ibubapa+guru.

cantik tak?? heeeee...biasa jer kan...

tapi nak dibandingkan dengan yang corot nie...heheheheeeeeee

yang penting saya dapat no 2 taw...no 2 taw dari 30 yang mewarna
see see.....saya dengan sijil yang mahal itu....oh berbaloii
sessi bergambar ini bukan di meja saya...sekian utk makluman :)

Okeh....saya suke....suke sangat....tak sangka boleh menang sebab tak pernah amik bahagian pon mewarna dan tak pernah pon rasa pandai mewarna....nak tunggu umur emak2 baru nak menang eh hahahaha....
No 1 dimenangi oleh parent...dia memang dah slalu amik bahagian dan ada skill mewarna....malu nak bandingkan dengan saya punye hasil kihkih...

3 comments:

Mama Mirza said...

Hebat2.. pasni leh masuk lagi.. cantik.. memang patut menang.. :)

Asmida said...

memang pun cantik... Tahniah CIk BUnga... memang ko nie berbakat cuma tak nak tunjuk jer bakat ko nie....

Cikgu Nana said...

oh tq3....

pasni kena tingkatkan skill ler mama mirza..baru boleh masuk lg heeeee....

as, saje suke2 la...itupon pat skolah sendiri, kalau taaak memang takde la aku nak masuk...

tp yg penting, sijil tu yg best, no 123 je yg dpt...no 1 dpt basikal taw...