Saturday, October 8, 2011

cuma 55% jer !

Saya nie, memang sukeee sgt manik2 nie kan...aritukan kata dah gigil...
Bertambah gigil sebab kawan2 keja semua bermanik2 kat baju...nak jugaaaaak...tu yang datang balik gian nak menjait manik..biasanya takkan over camni, sebab bukan  jenis nak berbling bling...biasanya baju anak dara saya yang saya suke letak hias2an nie....tetapi bila dah semua orang bersungguh2 menghias baju yang tak seberapa tu...maka terujalah jugakkan...hah gitulah ceritanya...

Alkisah baju nie akan dipakai oleh 124 orang guru....pergh!! semua pakai yang sama pada majlis persaraan guru besar skolah saya....

meh kita tengok lengan baju kawan cik bunga....cik bunga sukeeeeee sangat hasil dia....tapi tak dapat nak wat bunga cam dia sebab dah puas ke kedai2 jual manik, tak jumpa labuci jenis bunga camtu, dia beli pat kelantan...huuuu camno??

meh eskodeng dia punyer, cantik giler!


 simple tapi kelas ko!

Meh mari kita tengok cik bunga punya....dah habis usaha dah guna manik dan labuci yang ada....
pencapaian cuma 55% je huuuuuu.....tetap tak sama dengan yang atas nie huuuu...tangan saya cuma 55% jek kekreatipan yang ada....

Nie jek yang mampu dihasilkan....cari labuci warna oren pon takde huuuu

kaf tangan saya lembik, tak keras cam dia punye...

nie je bunga yang dapat saya hasilkan berdasarkan labuci yang dah puas pusing keliling cari dan beli

ginilah nanti bila saya pakai di tangan.....

nie dalam usaha nak pasang plak kat baju..tapi kalau hasilnya 55% jek...
saya akan tanggalkan semula...

dah....tu jek la....nanti kalau ada hasil jaitan bling baru....saya cerita lagi ya....tu pon kalau ada laa 
saya nie suke memang suke...tapi suke tengok jer heeee....nak tunggu jait sendiri...mau berkurun baru start semula....cuma niat di hati nak hias baju si kakak sebab aritu kena demam campak, tak dapat nak letak apa2 pat baju dia....cian dia pakai baju polos sepolos2nya masa raya.....sedeyyy!!

2 comments:

Asmida said...

aku nie pun suke gak nak menghias2 sejak menjak raya dan majlis datin2 nie... nampak berkenan kat baju dia org... niat dihati naaaak sangat ada... naaaak try buat... cuma masa belum mengizinkan.... mcm2 plan dihati...

** cantik gak yg ko buat... nampak penuh manik2nya... nice apa....

Cikgu Nana said...

semak pulak aku nengokkan yang pat baju aku tu huuu...dahlah, nak muntah plak aku tengok lelama....

aku berkenan memang berkenan, kenan tengok jer heee...
tak berkenan bila kena basuh pakai tangan hahahaha.....(tidak cukup rajin @ malas)