Monday, November 28, 2011

Hadiah Hari Lahir...

Salam fren....

Adalah tidak patut kalau saya tidak menyatakan betapa terima kasih dan syukurnya saya pada hadiah hari lahir tahun ini.

Hadiah dari suami tercinta.....
You name it..you get it... betapa bertuahnya saya....
Saya dapat henpon latest model dari sony ericsson...
Objektif tercapai...utk ada android, utk ada camera yang power...



Saya masih berbunga2 riang dengan hadiah dari suami.....terima kasih bang....hampir 4 tahun bertahan dengan h/p cap ayam yang terlalu basic applicationnya....serik pada thn 2007 pakai h/p mahal tetapi dipijak oleh adik muhd yg masa tu berusia setahun...habess skrinnya gelap gelita....
Sekarang anak2 dah besar....saya dah boleh pakai h/p yang canggih semula....

Entry ini adalah khusus ucapan utk suami. Terima kasih yang tidak terhingga....luv u mmmmuuuuahhh!!!

0 comments: