Tuesday, November 1, 2011

Teringat zaman dulu kala

Nie zaman tadika cik bunga....hahahahaha.....seronoknya dapat tengok balik kan! Tetiba nak kongsi pat cni.


Ini amik dari fb kawan. Yang cik bunga punya sudah rosak dimamah usia, dalam album...tetapi faktor kelembapan merosakkan byk gambo2..
Seronok sangat dapat jumpa balik gambar nie....

Dah jumpa mana cik bunga?...hahahaha....yang duduk sempoi kiri skali tu ler....that's me!
Oh saya memang comel!

Dah layaaaaaaan.....:)

4 comments:

Mama Mirza said...

huhu.. teringat zaman dulu².. aku kelas ujung dengan cikgu marhana kot nama dia... :) ko tetap comel.. dan aku dah kenal masa skali pandang kat gambar tuh.. hehehe..

Cikgu Nana said...

cikgu marganah sayang....

Aku comel yang comot sampai sekarang hehehehe :)

AyunasiA said...

ni kelas b yang hari2 menyanyi tu kan?

Cikgu Nana said...

entah, aku pon dah lupa la not...banyak dah urat putus hahahaha

betol la tu, yang suke sangat menyanyi....
kelas ku pat tengah2