Sunday, December 18, 2011

Ikan Menangis....uwaAAAAAAAAAAAAaaaaa

Salam frens.....

Tragis tajuk n3 kali nie.....
Ikan menangis...
Ya ikan menangis....simbolik kepada aku menangiiiiiiiisssssssssssssssssss....huuuuuhuuuuuhuuuuuuu........

Meh kita tengok muka sebelom menangissss....

snap gambo sendirik....goyang eh....happy kan muka....


ini version mr suami amik gambo....
comel kan saya! hehehehe....meh angkat bakul sendiri....bakul! bakul! haha
rabbit kat sebelah tu lagi comel! heeee......
rahsia comel??.....eyeliner baruuuuuu....
dah tak sememeh kan....slalu cam burung antu kalau pakai....
TQ3 for mr hubby i yang menaja eyeliner baru.....
jenama M@C... perghhhh!!! seumor idop nie la kali pertama pakai pensil semahal tu....


Lorrr....happy jer...mana menangisnya????? ini semua rentetan kepada kemenangisan itu huuuuu....

Saya pegi tempat kat bawah nie....

dah musim durian semula.....meh layan durian.... beli 3 biji rm20
marbeles! nanti kalau nak makan lagi boleh beli kat kipM@rt lagi....
the best deals in town!

Jalan punya jalan....makan punya makan......
Saya menyinggah ke satu kedai nie.....
Kedai kegemaran saya.....memula dah singgah satu kedai yang lain.....macam ada berkenan, tapi tak crazy for it...still can wait becoz RM belom ada.....
Tetibaaaa..... singgah satu kedai lagi nie..... terus jadi crazyyyyyyy!!!!!.... 
Dah lama admire patern macam tu.... berat tak berapa berat.... tetapiiiiiiiii upahnya mahal gilerz!!!!! gaban punya giler!.... tapi sebab dah crazy kan..... pujuk mr suami utk dulukan...tapi dia tak agree....
i said i will ganti.... he said no... he said...there's so many same thing out there.....

Sampai malam nie aku masih lagi menangis sebab tak dapat barang tu huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......
Seumur hidup, rasanya nie kali pertama aku betol2 menangis sebab tak dapat barang yang aku idamkan huuuuuuuu........ ops!! menangis dalam ati ya....bukan menangis meleleh2 ayo mato...masih lagi mengharap janganlah ada orang yang beli barang tu.......
Dan aku memang tak pernah jumpa patern tu kat mana2 kedai lain.... sebab aku memang giler punye minat dengan barang nie.....

Jadi, sempena menangisnya hatiku yang lara ini......aku masak ikan....
Nama ikan nie.... ikan menangis...
Bukan ikan menangis yang macam kat TV8 ....
Ini version aku!!! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sampai Aqilah tanya banyak2 kali masa aku tengah masak.."ibu masak apa?"  aku jawab "ikan menangis!" meh layan ikan menangis aku nie....

tengok molot ikan tu...huuuuu cam molot aku yang sedeyyyyy
hodoh sey!!! cuba imagine muka aku cam nie...adeeehhhh


ikan free....fresh dari sepupu yang nelayan tu...aritu ayah gi umah dia
ayah bagi sekor, spupu bagi ayah 4 ekor.
ikan apa ntah nie...tapi sedap! kalah siakap

Dalam hati menangis.....aku masak lagi dua jenis lauk utk menghilangkan rasa menangis aku huuuuuu

kangkung belacan

udang goreng. Udang nie ayah yang belikan masa datang umah selasa lepas.
waaaaaah...semua ayah sponsor!
sebenarnya last masak khamis lepas, nie bongkar2 stok peti sejuk haha
Kangkung tu baru beli kat kedai runcit depan sana...
Tq ayah...lain kali sponsor lagi eh hihihi.....

Wokeh... dalam hati masih regret... hope takde sape la yang berkenan kat barang tu
Semoga aku adalah pemilik barang tu dengan harga yang lagi rendah dari hari ini.....Amiiiiin.
Semoga ada rezeki aku.....semoga diizinkan. Jika tidak dizinkan....pasti Allah tak merestui.....
Redha...redha....

0 comments: