Sunday, December 11, 2011

Objektif Ber BLOG

Emmmm...

Nape nak gaduh2 dalam blog....
Nak kutuk2....
Nak apa-apa lah....

Mungkin budak2 belom matang memang cam tu kot....
Objektif mungkin berbeza2.....
Ada yang memang mewujudkan blog sebab nak keuntungan dari iklan2 yang di masukkan dalam blog.
Sebab tu dorang stress nak masukkan apa saja n3 yang boleh menarik perhatian seluruh umat utk buka blog dia..wat n3 yang mengujakan...macam2 la.
Ada yang bersaing masak segala macam masakan...stress kalau takde n3. Jeles-jelesan tgk blog orang dengan gambo cantik2, masakan mengujakan dan menghairahkan.....kalau persaingan sihat takpe...ini dah ada perkataan2 jeles..emmmm dunia2...

Bagi saya....
Saya suke nak masukkan ape saje...blog saya, saya punya suka ler heeee
Saya bukan nak suruh entire world know me....sebab tu biarlah saya syiok sendiri...kalau boleh nak sorok2 jer blog nie....biar famly & kawan rapat jer yang baca dan explore.....
Saya bukan blog yang nak mengaut keuntungan setakat nie, sebab tu saya tak masukkan ape2 iklan.
Nak meluahkan perasaan pon teragak2 sebab blog ini umum..sape2 pon boleh baca.


tengok...kucing nie pon boleh eskodeng dalam pasu ada apa....

Abih tu nape wat blog?

  • Sebab saya suka nak bercerita...taktau nak cite kat sape...so biarlah saya bercerita beserta gambar sekali apa2 jua even yang berlaku.
  • Bila dah bercerita kat sini, maka kuranglah saya bercakap dengan audience nyata....
  • N3 yang saya wat, dah macam life jurnal saya dan famly...biarlah menjadi kenang2an untuk saya sefamly terutamanya anak2 akan jurnal idop dorang yang memang suka berjalan dan apa2 lah even....maka gambo2 tu sedikit sebanyak ada kat dalam nie....kalau nak harap zaman sekarang nie pegi cuci gambo kat kedai gambo memang jauh sekali....selagi internet nie tak kena godam dengan virus dari angkasa lepas cam cerita transformers tu sampai semua data hilang....selagi tu la ada blog nie. Melainkan saya tutup sepenuhnya blog nie cam blog yang lepas.....
  • Buat buang masa yang terluang, kill time kata omputeh....bila mengadap blog nie, kiranya cam ada jugakla benda yang saya suka godeh2.

Emm...sangat suka kepada title "MY LIFE JOURNAL"

Namun, masih ada kerisauan dalam kepala....sebab gambo2 ini semua boleh mengundang kepada bahana pabila ada hati2 yang sesat, dengan mengambilnya utk dijadikan pengantara kepada hasad...semoga saya dan keluarga terhindar dari hasad2 yang sedemikian. Sebab tu kadang2 saya sangat risau nak masukkan gambo lengkap, tapi zaman sekarang nie, pakai no talipon pun dah cukup untuk anto santau.....
Semoga Allah melindungi saya dan keluarga saya...amiiiiiiin.

wokeh.....itu saje la bebelan kali nie....adiosssssss....amigoooossss.....

0 comments: