Saturday, November 24, 2012

Happy Birthday to Me....

Salam....

Happy Birthday to me.....esok 25 November....

Ya... ucapan utk diri sendiri heeeee......

Dengan effect bloom... 
Saya yang sudah punya 3 anak sesuai dengan usia 33..
Punya baby kecik, mata sedikit bengkak kerana tidur yang tidak menentu..

Alhamdulillah, untuk tahun yang ke 33..saya masih dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki...diberi kesihatan yang baik...serta kehidupan yang berbahagia. Mudah-mudahan Allah memberkati usia saya dan memanjangkan usia saya dalam keberhasilan, kesihatan dan keberkatan. Mudah-mudahan Allah memberi kebahagiaan kepada saya dari dunia sampai akhirat. Kuatkanlah imanku ya Allah.. kurniakanlah aku anak-anak yang dapat membawaku ke syurga-Mu... Kurniakanlah aku suami dan anak-anak yang menyenangkan hati dari dunia sehingga akhirat. Amiiin.

*****************************************************

Anda pernah dengar jenama Longchamp??
Seumur hidup saya, ini la kali pertama saya mendengarnya....
Rupa-rupanya...jenama yang amat glemer kat paris...dan harganya emmm....
Paris pon saya tak pernah sampai.... betul2 saya tak tau apakah itu....
Kebetulan ada katalog redeem....mari tengok katalog...

 MasyaAllah mahal.... ini rate harga di Malaysia. Pat sana kurang sikit, tapi masih mahal.

Kalau awak nak tau, suami saya belikan beg ini sebagai hadiah birthday saya!!...
Bukan satu... tiga. Kebetulan dia ke Paris dan baru balik arini....

Ini gambar ihsan google.. Alkisah beg nie, boleh dilipat-lipat jadik kecik aje cam yang merah pat lantai tu jadiknya.... 

Nie yang saya dapat....alhamdulillah.

Yang kuning itu, adalah saiz paling besar cam yang warna merah pat gambo google di atas.
Yang Navyblue itu saiz medium. 
Yang kucit aje tu utk syiling, walau kucit aje... harganya tidak kucit, ratus jugak huuu


Kalau saya tak diberitahu tentang jenama dan harga beg ini.. pasti saya tidak tahu nilainya!.. betapa saya kampungan....

Di sini... adalah saya ingin berterima kasih atas kasihnya suami kepada saya....
Sewaktu di London tempohari.... saya dihadiahi beg ini....

 Beg ini sesuai dipegang di tangan. Baru sekali saya guna dengan silang di bahu sambil mengendong Aisyah... Oleh kerana Aisyah perlu digendong, maka beg ini masih saya bungkus..
Handbag jenama guess....yang harganya kalau di Malaysia, memang saya tak beli..dan kalau di london juga saya tak beli huuuuu.....Namun, suamiku membelikannya untukku...Terima kasih suamiku.


Yang sebenarnya, entry ini adalah kesyukuran atas kurniaan usia, syukur ya Allah dan kredit kepada suamiku....terima kasih sayang...

Sekian, wassalam.

0 comments: