Sunday, January 1, 2012

Meleleh-leleh air mata.....

Salam fren....

Setelah begitu lama sudah tidak meleleh-leleh air mata ketika menonton filem....
Kali ini aku tewas! Ya... aku tewas.... bercucuran...berjuraian air mata.....

Setelah menahan diri sekian lama utk menonton filem ini, akhirnya ada jua rezeki aku nak tengok....
sampai mimpi-mimpi okeh! kihkihkih.....
Dari mana aku tengok.... it's not the concern... walaupun lewat.... but better late than never....

Tahniah kepada penggarap filem ini yang berjaya menggarap filem ini sehingga mampu mengusik hati yang menontonnya..... tahniah juga kepada penulis yang berjaya menghasilkan novel yang hebat!.
Jiwa novel aku masih belum hilang walau sudah hampir 9 tahun aku tidak lagi melayan novel-novel.
Jiwa novel itulah yang membuatkan aku berjuraian air mata apabila menonton filem ini..dengan menyelami setiap mainan perasaan yang ada dalam filem ini.


Baru lepas tonton... jiwa jiwang aku masih berkocak dengan emosi filem ini..... 
What ever it is.... ending cerita nie best... say bye to mila okeh.... menyibuk!.... poyo sgt....

Utk maya karin...emmm tak kisah la slang omputeh ke jawa ke... kelembutan dan keayuan dia memang sesuai..... 

Aron pulak... walau hero tua.... best jugak hahahahaha.....

Okeh.... esok keja... keja dan terus keja.... 



0 comments: