Monday, February 27, 2012

Dah lama simpan

salam fren....

masing2 menghabukkan belog memasing heeee

ye la, ada yang busy.... ada yang macam2 la.

bagi aku.... aku tak sihaaaaaaaaaaat hukhukhuk......
bila time gas gastrik naik.... hanya Allah yang tahu.....lembik!
Tapi... Allah takkan bagi kita dugaan kalau kita tak mampu nak menghadapinya kan....
maka redha....redha.... bertahan.... insyaAllah.....

smalam, ada la sikiiiiiiiiit tenaga..... kalau tidaaak....cam orang puasa tak buka-buka.....
aku pon godeh2 la manik2 yang ada....
perlu lakukan sesuatu.... dah lama tak berhasil.....

ambik baju ijau nie... ijau lagi hihihiiiiii..... entah, takde warna kegemaran, cuma kalau tgk coraknyer cantik....amik jek la....
dah lama disiapkan oleh kak ton.... akhir tahun lepas. cuma masih simpan sebab nak pasang manik...
simpannyer lama betol!......
Kain murah jek... beli kat uda murni masa kat ganu aritu....


jait manik simple.... dah bunga banyak gak kat corak tu..
nak wat bunga2 banyak2, labuci kaler tu tak cukup...ada sepeket jek... godeh2 nie la hasilnya....
dgn kepala senoneng senoneng.... siap gak la....
dah malas nak tambah2 lagi....
kalau nak tambah... wat kat baju lain plak.....

sepanjang panjang tak sihat nie... kain baju melambak-lambak.... tak abes-abes...rasa nak sepak-sepak aje kain baju tu huuuuuuuu sungguh tidak penyabar.. ye la, dalam keadaan badan tak menentu nie, macam2 rasa....... smalam baru abis basuh....arini dah ada lagi.... wajib basuh hari-hari.. bila ada miss mesti pending menjadi 2 kali pusing..... kalau miss 2 hari???.... pitaaaaaaam.....

semoga ada sinar hari ini....berikanlah aku kesihatan yang baik ya Allah...

kenapaaaaalah mata belah kanan aku nie asyik berkedip-kedip ajer......
semoga tiada perkara yang membuatkan aku menangis......amiiiiiiiiiiiiiiiiin.....

kalaulah boleh bercuti.... pasti aku dah mc memanjang....
cuma memikirkan... gomen nie hanya membenarkan 15 hari mc shj dari klinik swasta......
maka, aku pon malas nak amik mc sebab takut2 bila ada mc yang betol2 kita tak larat nak bangun.....

sekian.... bebelan kali ini....

0 comments: