Wednesday, July 13, 2011

Akhirnya Saya Berjaya Juga...

salam pada sesape yang baca blog saya nie......

see...see...cute tak blog ini....

pergh....berpeluh, berkeringat..bersengal2 macam2 ada rasa...cuma cukup bersyukur adanya maklumat di hujung jari...maka inilah hasil pencarian, penggodehan, pembuangmasaan saya bagi menjadikan blog ini sedap mata saya nak memandang....umpama rumah kita ler....kalau comel maka comel la...kalau comot maka comotlah dia....kalau awak rasa tak comel pon....suka atiler...janji saya sukee.....

nanti ada masa lagi saya akan adjust2 mana2 yg lom center tu...tambah mana2 yang nak ditambah....

dah dapat wall yang cute...tapi ada pulak si budak bersepit love kat atas tu...ish3...dah macam2 cara nak kasi ilang tapi tak ilang2 gak....takpelah...moral of the story is...you will not get everything perfect....

wat masa ini, saya cuba selesakan mata dan hati pada templates ini.....harap2 serasi....


duluuuuuu masa saya memula wat blog....sempatlah beberapa bulan saya pakai templates yang pat atas ni...

see see...kalau awak semua pemerhati...templates2 yang digunakan oleh blogger adalah gambaran personaliti blogger itu....heeeeeeee....renung2kan selamat menjadi ahli nujum.....



0 comments: