Sunday, July 17, 2011

TeRaTaK AyaH dan BoNda

ini teratak ayah dan emak
sukeeeeee balik ke sini
satu perasaan yang sukar diungkapkan.....
walau bukan banglo...walau bukan mahligai
hanya rumah yang ada reban ayam di belakang...
tiada perabot mewah.....dan tiada tema.....
tapi di sinilah emak dan ayah saya tinggal.....



Gambo bawah nie dah 3 kali upload....tidak memberi kerjasama walau dah check banyak2 kali....takde masalah pada gambar asal.....mungkin gambo nie takmo ada yang terliuq....huhuuuu
rambutan belakang umah kak jar, ayah yang tanam....kak jar msg suh amik rambutan...dah masak kata dia...maka saya pon bagai orang mengantuk di sorong bantal...laju jek amik kacip...kihkih



pat bawah ini hasil kacipan saya....cukup untuk saya, suami dan anak dara makan.....kak jar tanya nape tak amik lagi....saya jawab, saya simpan untuk orang lain yang lom balik...heeeeeeee......kena ingat orang belakang....buah tahun ini tak berapa banyak.....lagipula lom berapa merah sgt...biorlah seminggu lagi ok la tu...gambo nie pon sama....takmo kasi kerjasama....insaf2....tapi nak share jugak



Nampak ini durian....ini durian abang ipar saya yang kumpul seawal selepas subuh....
saya tengok jek.....entah, napsu makan durian thn nie tak berapa mencanak2... selera kureng sikit....
saya amik gambo jek...sebagai kenang2an...heeee boleh gitu?...tahun depan entah buah ke tidak pokok itu....kira aci lah sebagai bukti hasil tahun ini....


lepas layan rambutan, kemas2 beg.....balik umah sendiri...siap2 pi batu pahat pulak.....
vrooooooom......

0 comments: