Friday, July 22, 2011

Rama-Rama dalam Perut

Aduuuuuuh adoooooooooi.....gigil kepala lutut saya.....

Buat pengetahuan....banyak2 mee...paling saya tak selalu masak adalah mee goreng...
saya rasa kali terakhir saya masak ialah 4 tahun lepas kot hahahaaaaaa.....

kali ini saya kena masak mee goreng untuk 200 orang!!!....sempooot beb sempooooot.....

saya nak nangiiiissssssssssssss......

apa2 pon...doakan misi saya kali ini berhasil....cemerlang....sedap....sampai orang teringat2 sedaaaaapnya mee yang saya masak....juga setiap yang makan itu selamat dari segala macam keburukan.....such as tidak  sakit perot ke.....

haha kelakar...kelakar....bagilah saya masak mee sop ke...mee kari ke...mee bandung ke.....adooooooiiii.....
apa pon....yakin boleh....sebab dorang yakin saya masak sedap ler saya menjadik ketua masak camping kali ini......

ya Allah....bantulah aku...agar semua masakan aku untuk 200 orang ini berjaya, sempurna dan sedap2 semuanya...Amin3....

Laporan bergambar...kalau ada la....akan diupload kemudian ya.....

misi : masak utk sarapan
        masak utk makan tengahari
        masak utk makan malam....

saya boleeeeeeh!!!...lepas nie saya boleh bukak katering heeee

0 comments: