Wednesday, July 20, 2011

mulut saya kena jahit...

saya nak cakap dengan awak
awak cakap nanti awak cakap dengan saya

saya nak cakap dengan awak
awak taknak cakap dengan saya

saya kena cakap dengan awak
awak takmau dengar apa saya kata

saya nak jugak cakap dengan awak
awak saje buat saya macam orang gila

saya kena cakap dengan awak
dia suruh saya cakap dengan awak

saya perlu cakap dengan awak
kalau awak sayang saya....

saya kena cakap sebab saya sayang awak
kalau awak sayang saya awak kena bagi saya cakap dengan awak

dia takkan cakap dengan awak
awak kena dengar apa dia cakap dengan saya

awak kena dengar apa yang dia kata...awak kena tau apa yang dia kata....awak kena tahu apa sebenarnya....awak kena tau segala2nya....dia sudah mengaku segalanya....
sebelum terlambat....
sebelum terlewat....

cukuplah apa yang telah terjadi....perlukah saya rasa awak memang tak sayang saya kerana awak takmo berkongsi dengan saya....saya sudah cukup menderita dengan apa yang terjadi...tolonglah jangan tambah derita ini.....kerana awak kawan yang paling saya sayang.....


perlukah saya jahit mulut saya....butakan mata saya....tulikan telinga saya
sedangkan saya tahu akan ada hati yang terluka parah.....
sebelum menjadi lebih parah....janganlah jahit mulut saya....
berilah saya ruang untuk bercakap.....
menerangkan segala2nya.....

0 comments: